Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 14 November 2003, 17:43   #1
Tweeling
Guest

Red face Help, vreemdgaan graag reacties!

ik heb al n dik jaar een vriend, op wie ik hardstikke gek ben. alleen door omstandigheden kunnen we elkaar niet meer zoveel zien (alleen sweekends). nu heb ik op mijn werk een jongen ontmoet, hij heeft ook een vriendin. ken die jongen nu ongeveer 2 maanden, en zijn op t werk allemaal dubbelzinnig aant praten tegen elkaar enzo, heel veel lol. laatste tijd zijn we elkaar ook aant uitdagen (op een speelse manier), met smsjes en ook in t gezicht.

een paar dagen geleden ben ik vreemd gegaan. was samen met die jongen uitgegaan (we waren al even beetje bevriend, vond hem wel charmant), en daarna hebben we dik 1,5 uur in zijn auto zitten praten over van alles en nog wa. we hadden kei veel lol. toen viel het stil, en toen kuste hij me. hebben toen n half uur in zn auto liggen zoenen en aanraken. voelde spannend, maar voor de rest geen gevoelens van verliefdheid (geen vuurwerk dus). was lekker en vernieuwend. Na die avond sprak ik hem de volgende ochtend en hebben we het erover gehad, wat we dachten en voelden. nu is het zo dat die avond zo geweldig was, dat ik nog zo'n avond wil hebben.. heb ik hem ook gezegt en hij zei dat dat wel te regelen viel (oftewel, hij wil ook graag). die dag toen we naar huis gingen (we rijden carpool met een paar man), zat hij bij mij op de achterbank, en er lag nogal veel zooi op de achterbank dus moest ie dicht naast mij zitten. na een minuut of vijf pakte hij mijn hand vast (hadden allebei onze armen over elkaar) en hebben n beetje "handje zitten vrijen".

een goede vriendin van mij zit nu ook in precies dezelfde situatie (hij heeft alleen geen vriendin) en bij haar kan ik dus alles kwijt.

Nu zit ik een beetje in dubio. ik heb niet het gevoel dat ik iets fout heb gedaan, voelde niet slecht, voelde alleen beetje spanning, dus ik heb geen gevoelens voor hem. Maar ik ben bang hoe mijn vriend zou reageren als ie erachter kwam (niet dat dat zal gebeuren, want zo slim ben ik wel).
ik baal er een klein beetje van dat ik geen vrijgezel ben, dat zou ik niet zo moeilijk hoeven te doen. maar aan de andere kant ben ik zo tevreden met mijn vriend, hij heeft alles wat goed is, en heeft ook echt toekomstperspectief. maar toch, ik ben pas 19.. ben m dus eigenlijk te vroeg tegen gekomen..

kan iemand helpen? weet echt niet wat ik moet doen..
  Met citaat antwoorden

Berichting Regels