Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Leerlingen.com > Feedback & Mededelingen
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Feedback & Mededelingen Hier kun je terecht met alle mogelijke vragen, klachten, opmerkingen en verbeterpunten voor het forum.

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 16 November 2003, 14:16   #1
BlueWolf
Geen Super Lid

BlueWolf's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar BlueWolf
Exclamation Ik stop ermee als beheerder

Ja, ook voor mij is de tijd gekomen om te stoppen met moderaten en terug te keren naar de ledenstatus..

Ik ben destijds, zo'n dikke 2 jaar geleden, begonnen als forumbaas van sport en ben zo relatief snel opgeklommen tot beheerder, maar nu is het het moment en weer af te dalen naar lid
Reden is vooral dat ik niet echt tijd meer heb om een actief beheerdertje te spelen.
Ik zit met school, mijn studentenclub, mijn kotleven zonder inet en mijn voetbal.
Ik heb het zo al moeilijk om dat te combineren zonder ll.com erbij.
Met te stoppen hier hoop ik wat meer tijd te krijgen voor mezelf en (eventueel) om te leren

Andere redenen zijn ook dat ik nu 2 jaar ouder ben en ook wel andere prioriteiten in mijn leven heb.. ik word niet echt warm meer van mijn werk hier.
Vooral niet omdat ik door te weinig tijd ook niet in alle gesprekken op staff actief kan deelnemen, dan lijkt me het beter er meteen mee te stoppen.

Ik blijf normaal gezien nog wel ff rondhangen als lid, maar of dat lang zal zijn .. geen idee
Het forum en vooral de topics die er de laatste tijd zijn, zijn niet echt van zon niveau dat ik er echt veel plezier in heb om ze te lezen .. dus we zien wel

Ik heb in mijn tijd als beheerder steeds geprobeerd om objectief te zijn en mijn mening te verkondigen zoals ze werkelijk is, geen leuggens te verkondigen omdat dat misschien beter zou overkomen.
Dus ook als lid zal ik dat blijven doen
(Ik word dus geen 2de youssef om het samen te vatten no offence )

Voila, dat was mijn beheerdertijd ..
ik bedank de mensen waar ik mee samengewerkt heb, oude en nieuwe fbs, maar ook de leden die lief mijn raadgevingen gevolgd hebben EN de leden die soms irritant deden en zo mijn werk toch nog wat spannend hielden
Anders zou het ook niet leuk geweest zijn zonder irritantjes

Veel succes nog voor de huidige staff, en als jullie een objectieve mening nodig hebben ben ik nog steeds beschikbaar

~BlueWolf signing off at 23917 posts and 1850 pms~
BlueWolf is offline  

Berichting Regels