| 
	|||||||
| Klaag Corner Erger je je ergens aan ? Klaag er op los ! | 
| 
		 | 
	Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus | 
| 
			
			 | 
		#1 | ||
| 
			
			 . 
			
			
			
			Geregistreerd op:  2 March 2001 
				
				
				
					Berichten: 8.845
				 
				
				
				
				
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			damn wat is het toch irritant als je iets vraagt aan een helpdesk en gewoon geen antwoord krijgt op je vraag, of dat ze de schuld bij jezelf leggen  
		
		
		
		
		
		
			  stuur ik deze mail naar yorcom computers, omdat m'n cpu defect is geraakt. Citaat: 
	
 Citaat: 
	
 nu nemen ze aan, dat ik niet zorgvuldig getest heb en dat de fout bij mij ligt. En verder geven ze geeneens antwoord op m'n vraag. Ik vroeg toch duidelijk of ik deze gewoon via de post kon opsturen   onder het mom van garantie...ik heb ze maar met een attitude terug gemaild, dat ik binnenkort de CPU opstuur en dat ik uiteraard de koelpasta eerst had verwijderd voordat ik hem getest had. 
				__________________ 
		
		
		
		
	hardstikke doooooood  | 
||
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |