Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Leerlingen.com > Feedback & Mededelingen
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Feedback & Mededelingen Hier kun je terecht met alle mogelijke vragen, klachten, opmerkingen en verbeterpunten voor het forum.

Bekijk resultaten enquête: Tyskie/ Ar-Tuur of Koelkast, wie moet UIT de staff?
Koelkast 19 39,58%
Tyskie en Ar-Tuur 20 41,67%
Ik ben een meningloze, maar wil toch ergens op stemmen.. 9 18,75%
Stemmers: 48. Je mag niet stemmen in deze enquête

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 14 December 2003, 19:28   #11
koelkast
ubergruber

koelkast's Avatar

Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

Citaat:
Originally posted by Tyskie
Nee, ik zeg dat JIJ voor mij en een groot aantal anderen sfeerverpestend bent...
Logisch ik ben beheerder. Oom agent heeft ook een hoop vijanden. in een ziekenhuis liggen ook een hoop zieke mensen. betekend niet dat het een slecht ziekenhuis is.

Citaat:

Dat was ik niet, vriendelijke vriend... Ik heb jou niet (meer) op msn, dus spreek ik jou daar niet op aan. Hiervoor hebben wij een Staff-forum, waarin ik regelmatig gevraagd heb hoe het met jou zat.
Verder is de discussie er geweest of alle fora gedragsregels moesten hebben.. Jij vindt regels blijkbaar gezeur, waarom reageer je dan niet?
Heb ik tijdens het maken van die regels ook gedaan. goed ik ben geen alleen heerser zoals jij van wel beheerd en dus zijn de regels er gekomen. ik heb hier echter om openingen te scheppen aanpassingen in gemaakt zodat ik er ook mee kon leven en er adem ruimte was om wat mee te doen.

Citaat:

Je hebt letterlijk gezegd dat je zou stoppen.. En dat je ook niet terug zou komen op je woord. Want dan zou je liegen en onbetrouwbaar zijn toch?
Dit zijn je letterlijke bewoordingen.. en dan wil je zeggen dat het aan mij ligt dat ik wachtte tot je zou stoppen en dat wij als Staff opvolgers zouden kunnen gaan aanstellen?
En Donner heeft een heel wet-systeem en een groot politie-apparaat om zijn fort te beschermen... Nou hebben wij dus ook duidelijke regels om ons te beschermen tegen wangedrag. Je hebt blijkbaar geen wangedrag conform die regels kunnen vinden van Bartje, dus waarom heb je hem gebanned?
Die regels beschermen het forum dus niet! en dat is nu juist het hele probleem. de geven het een goed schild maar beschermen niks tegen steken in de rug of goed gemikte pijlen op de naden van de regels.

Citaat:

Iedereen zat op toelichting van jou te wachten ja. Is het zo gek dat we van jou verwachten dat je aangeeft per wanneer je stoppen zou, etc? Het zou pas onwerkelijk en a-sociaal zijn als NW dan maar na een week zonder reactie van jou zou besluiten om je beheerder-af te maken... Wat je nu roept is dus klinkklare onzin.
Als de nood echt zo zo hoog was dat alles om mij hing dan kon niemand van de zenuwachtige nagelbijtende mensen even een telefoon pakken, of een email zenden? ik bedoel als ik echt zo in de rats zat zou ik vooral ook eeuwig blijven wachten en niets ondernemen en hopen dat het vanzelf goed komt.
(kijk synische opmerking )

Citaat:

Jij hebt ons op STaff een dergelijke keuze voorgelegt... Snap je de ironie van dit topic niet? Ik heb ook nooit aangegeven dat ik Forza zonder 'proces' gebanned zou willen zien. Dat is ook niet gebeurd, idem voor Banaan.. Als Bartje zich misdragen zou hebben dan zou je mij niet horen over een ban voor hem... Maar nu ban je hem om een persoonlijke mening. Logisch dat je mij hoort, ik ben geen meeblaat-schaap, wat ook een van de redenen was om mij bij de Staff te halen.
Daarbij is Bart dus geen vriend van mij... Ik heb hem nooit gemeet en heb met hem minstens zo'n felle discussies gehad als met jou... En van jou ben ik ook absoluut geen vriend.
Citaat:

Ik verwacht van jou dat je geldig bewijs aanlevert om de ban van Bartje te rechtvaardigen... En jouw mening dat hij een troll-user is is absoluut geen rechtvaardig bewijs, in mijn ogen...
Dus een bewijs dat ik JoeyB dingen heb zien doen met mijn ogen telt wel als bewijs want verder heb ik die topics natuurlijk meteen gedelete. Ik ga niet die foto's nog eens lekker lopen delen met heel de staff room. (zou niet gepast zijn) dus dan is wat ik zie wel een bewijs maar bij Bartje is dat niet zo.

Welk bewijs heb jij dan gezien van die scholieren gasten die het forum onder spamden? heb jij daar screenshots van gezien? hebben we toen topics bewaard nee tijdens het bannen en zoeken van de gebruikte proxy's mailen en opschonen heb je daar geen tijd voor en er zeurt ook niemand over een bewijs.

Toen BW mensen bande die ie illegaal betrapte op het meidenforum om 2 uur in de nacht heeft iemand daar een bewijs van gezien? nee was niet nodig. er kwam geen rel topic.

Berichting Regels