|
School Problemen met een verslag? Enquete houden? Plaats het hier als het met school te maken heeft. |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
heej mensen!
kweet dat het voor de meesten nog n btje vakantie is, maar kzou het heel fijn vinden als jullie me willen helpen. Ik moet namelijk deze week economie werkstuk inleveren en moet nog een enquete houden... zouden jullie die dus voor me in kunnen vullen? alsjeblieft? komt ie: Dit is een korte enquête met een aantal vragen over sparen en beleggen. Zou je deze zo snel mogelijk in willen vullen en terug willen sturen? 1. Zet je het geld dat je over hebt op een bankrekening of ga je ermee beleggen? 2. Wat vind je de voordelen en nadelen van jouw keuze? 3. a. Als je geld spaart: Heb je dit altijd al gedaan of heb je ook wel eens geld belegd? b. Als je geld belegt: Heb je altijd al voor beleggen gekozen of heb je ook geld gespaard? 4. Waarom heb je voor sparen/beleggen gekozen? 5. Denk je er wel eens over om over te stappen op andere manieren van geld verdienen/sparen? Zo ja, welke manieren dan? en laatste vraag: wat is je leeftijd? Alvast bedankt!!! Lucienne |
![]() |