|
Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken! |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#11 | |
Guest
|
![]() Citaat:
heeft niets met rascisme te maken zoals het tegenwoordig hier in antwerpen dan weer om een plaag polen enzo gaat er is te veel criminaliteit onder allochtonen en die dingen zoals hoofddoekjes die mogen enzo drijft ons eenmaal verder uit elkaar allochtonen en autochtonen hier mengen zich totaal niet tot een paar uitzonderingen na en het valt gewoon ook op, hoe slechtere reputatie een school hier in belgië heeft des te meer allochtonen er op die school zitten?!? majah blijven ontkennen he voor de rest over die leerkracht ok dat je kwaad bent op de leerkracht maar voor daarvoor nog eens een geweer tegen zijn hoofd te hoeven zetten dat vind ik gewoon dom wat kan nu met school te maken hebben dat je kwaad genoeg kan maken om iemand af te maken nu heb ik ook al dingen meegemaakt maar nog nooit de neiging om een geweer tegen iemand zen hoofd te zetten majah ik ken de achtergrond natuurlijk niet |
|
![]() |