|
School Problemen met een verslag? Enquete houden? Plaats het hier als het met school te maken heeft. |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Bianca
|
![]()
Jaaaaaaa, ik heb *dringend*
![]() En aangezien niemand hier in huis economisch is aangelegd ![]() ![]() Het inkomen van een gezin stijgt in 1997 met 12%, terwijl de prijzen gemiddeld stijgen met 3,4%. Wat gebeurt er met het reeel inkomen van dat gezin? A. Dat daalt met 3,4% B. Dat stijgt met 8,3% C. Dat stijgt met 8,6% D. Dat stijgt met 15,4% Ik had dus C, maar in mijn antwoord staat B, maar ik denk dus dat dat fout is ![]() En deze kom ik niet uit: Gegevens van land X, afkomstig uit 1995. Veranderingen ten opzichte van 1990. Nationaal inkomen(nominaal) +21% Aantal inwoners +5% Gemiddeld prijspeil +12% Het reeel inkomen per hoofd van de bevolking van dit land veranderde tussen 1990 en 1995 met: A. +2,9% B. +3,6% C. +4,0% D. +5,0% Ik weet dat het antwoord A moet zijn, maar ik snap niet hoe ze daaraan komen want ik weet niet wat ik met die bevolkingsstijging moet doen ![]() En nee, ik ben niet goed in economie ![]()