|
The Lounge Post hier al je onderwerpen die wat meer zijn dan alleen ouwehoersel! Subforum: Schrijf je in voor de actuele forummeetings! |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Über Mensch
|
![]()
dat ik met wedstrijdzwemmen ooit nog zo een dikke PR zou zwemmen.
het was in de estafette 100 meter wisselslag, ik moest als 2e 100 meter school slag zwemmen. Me record van de afgelopen 3 seizoenen had ik dit seizoen nog gezwommen en stond op 1 minuut en 16 seconden 1:16 me PR overal staat net iets lager en heb ik ook ooit in een estafette gezwommen 1:15 nog iets, geen id hoeveel ik vet goed trainen laatste tijd mar voelde me voor de wedstrijd niet echt optimaal en moest gelijk in het eerste programma en eerste serie. Nouja, was ik klaar met zwemmen..... een 1:13.09 motherfucker.... echt das het eerste wat ik zei, geloofde het eerst niet totdat ik zag dat we totaal 7 seconden verbeterd hadden.... met ze 4en allemaal een pr gezwommen ![]() dus van 1:16 naar 1:13 in 2 maanden tijd..... tering ow dan nog 200 meter school slag. Inschrijftijd (afgelopen 3 seizoenen gezwommen) 3:02.76, me pr stond op 2:52 nog iets... dus ik weer zwemmen, best relaxed aan, grote lange slagen, zwem ik een fucking 2:47 nog iets ![]() ben echt super blij!! |
![]() |
![]() |