|
|||||||
| Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
#11 |
|
Bianca
|
Angst
Angst regeert mijn leven Angst om pijn te beleven Angst voor het verdriet Angst voor...ze moeten me niet Angst om toe te geven Dat zij mijn leven Uit egoisme, Hun narcisme Hebben genomen En ik het zo ver hebben laten komen Angst voor de conclusie Kan niet tegen ruzie Pas me wel weer aan Voor ik me laat gaan Stel je eens voor dat…. Niet meer hun lieve 'schat' Dan breekt de strohalm Daar in je handpalm Dan is er niets meer, wat het ook was 'T was……. niets, merk je dán pas Dan die angst hier van binnen Wat moet ik nu beginnen Angst om me te laten gaan Angst kan ik het wel aan Angst voor wat er komen gaat Angst die me niet verlaat Wat komt er naar het heden Zo vanuit het verleden Wat is het dat ik zo verstop Dat ik niet op tafel drop Wat zit daar toch zo diep van binnen Waarom ik niet durf te beginnen 'T is pure angst die mij regeert 'T is pure angst dat mij bez(w)eert Zal het deze angst zijn Die doet mij het meeste pijn De Angst om te worden afgewezen!! Weer de 'les te worden gelezen' En daardoor wat ik al vermoedde Die wegstopte, opgekropte woede © Chris.. nu wel
|