mensen die daar ervaringen mee hebben?
Mijn moeder is bijvoorbeeld distributeur van Nikken, een bedrijf die producten maakt mbv magneten..
Citaat:
Het derde millenium of stresstijdperk is een informatie tijdperk. Het gaat steeds sneller en sneller.In deze tijd van snelle veranderingen hebben we een nieuwe aanpak nodig om ons welzijn te bevorderen zowel financieel en emotioneel als fysick en spiritueel.
Wat gebeurd er met onze gezondheid als we dag in dag uit aan allerlei stralingen worden blood gesteld, computer,gsm,magnetron,Tv ,radio,het lichtnet,koelkast,afstandsbediening enz.electrosmog genaamd. Voornaamste ziekte van onze tijd is stress,gebrek aan vitaliteit,vermoeidheid niet lekker in je vel zitten.Meer dan 80% van de chronische klachten komt grotendeels voor uit emotionele stress.
Bij welzijn (echte gezondheid ) vibreren de cellen met harmonische frequenties ,ziekte is het resultaat van disharmonische trillingen in de cellen (vergelijk met niet gestemde snaren of valse piano) Wij hebben allemaal disharmonische vibraties en het hangt af van een aantal factoren hoelang het duurt voordat we klachten krijgen.
Deze factoren zijn : voedingswijze ,emotionele stress ,genetische sterkte (aanleg),omgeving. Het aardmagnetisch veld is niet voldoende voor onze behoefte en de electrosmog neemt onze energie weg. Vandaar de magnetische producten van NIKKEN, die ons terug opladen met bipolaire magneten en ver-infrarode technologie.
|
geloven jullie daarin? ik heb bijvoorbeeld wel nikkenzooltjes in mijn schoenen maar of het nou echt helpt..

en ik drink gemagnetiseerd water.. maar hm

ik heb wel verhalen gehoord, van mensen met bijvoorbeeld spierziekten die er door magnetisme weer helemaal bovenop komen. mijn moeder gelooft er (vanzelfsprekend) ook in en aan haar kan ik dan ook wel weer merken dat het nut heeft, ze is veel relaxter en fitter. maarja.. dan zou het ook nog eens tussen de oren kunnen zitten..
mja wat vinden jullie ervan?