|
School Problemen met een verslag? Enquete houden? Plaats het hier als het met school te maken heeft. |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Need you're help, willen jullie deze enquete even invullen is voor een wisk p.o!
Thank you ![]() Enquêtevragen van Dewi Schilleman en Annemarel Goeseije (H4B) Onderwerp: Het gebruik van computers en meer specifiek Internet en MSN-gebruik. 1. Bent u in het bezit van een computer of laptop met internetaansluiting? · Ja [ ]. Ga dan snel door naar vraag 2. · Nee [ ]. Helaas kunnen wij u reacties verder niet voor ons project gebruiken. 2. Hoeveel tijd per week besteedt u op internet aan e-mail? · Ik e-mail bijna nooit [ ] · Ik doe per week minder dan 10 e-mailtjes weg [ ] · Ik doe per week meer dan 10 e-mailtjes weg [ ] 3. Is op uw computer het programma MSN - messenger geïnstalleerd en zo ja welke versie? · Nee, niet op mijn computer geïnstalleerd [ ] · Ja, ik heb MSN - messenger, maar ik weet niet welke versie [ ] · Ja, ik heb MSN - messenger, versie 1.0 t/m 2.0 [ ] · Ja, ik heb MSN - messenger, versie 3.0 t/m 5.0 [ ] · Ja, ik heb MSN – messenger, versie 6.0 of hoger[ ] 4. Hoeveel tijd besteedt u per dag aan MSN? · Weinig of helemaal niet [ ] · Minder dan een kwartier [ ] · Meer dan een kwartier, maar minder dan een uur [ ] · Meer dan een uur, maar minder dan twee uur [ ] · Meer dan twee uur [ ] 5. Hoeveel tijd surft u wel of niet gericht op internet? · Weinig of helemaal niet [ ] · Minder dan een kwartier [ ] · Meer dan een kwartier, maar minder dan een uur[ ] · Meer dan een uur, maar minder dan twee uur [ ] · Meer dan twee uur [ ] 6. Bent u tegenwoordig meer op internet dan een jaar geleden? · Nee, net zo veel of misschien zelfs minder [ ] · Ja, wel wat meer [ ] · Ja, veel meer [ ] 7. Mijn leeftijd is? · Jonger dan 20 jaar [ ] · 20 jaar of ouder [ ] Bedankt voor het invullen van dit enquêteformulier, wij zijn blij met uw spontane medewerking. |
![]() |