|
Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop! |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Hallo allemaal,
Ik ben al 3 jaar, ongelooflijk verliefd op iemand. Ik denk alleen maar aan haar, zodra ik haar zie, sla ik dicht, er zijn geen woorden voor. Het probleem is, dat ik het haar niet durf te vertellen, ik probeer steeds om die moeilijke gedachten achter me te laten, en het haar gewoon te vertellen. Maar ik kan het niet, en dit maakt me kapot. Wat er ook nog bij komt, is dat ze de beste vriendin van mijn zus is, en dat ze ook nog bij mij op school zit ![]() Haar vergeten is echt geen oplossing, en dat wil ik ook niet. Drie jaar verliefd op iemand zijn... bewijst dat niet de aanwezigheid van ware liefde? Als ik haar spreek over MSN, probeer ik haar in-driect duidelijk te maken dat ik van haar hou. Ik zeg ook wel bij het gedag zeggen: "Ik hou van je!". Maar dat is met MSN heel normaal. ![]() Het zou een stuk makkelijker zijn als ze eens zou zeggen: "Vindt je mij misschien leuk?". Dan is het veel makkelijker, maar dat krijg ik niet voor elkaar. Ik geloof dat veel mensen dit hebben, maar ik moet een oplossing hebben. Want het kan zo niet langer. Wat ik ook zo mooi aan haar vindt is dat ze niet zomaar met iemand neemt, ze dumpt je niet, ze is zo lief. En knap, ze is hartstikke knap. Ik wil het haar zo graag vertellen. Maar toch ook weer niet. Help me alsjeblieft, R.v.H. Laatst aangepast door R.v.H. : 6 February 2004 om 13:14 |
![]() |