|
Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen. |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Hoi ik ben volgens mij een beetje op m'n therapeut. Ik weet niet of dat het is want ik kijk ook echt nog wel naar andere meisjes. Hier volgt iets wat ik heb ingetypt wat zo in me op kwam voor misschien een beetje verduidelijking. Vorige week met cognitieve therapie vond ik het vervelend dat "m'n therapeut" zoveel aandacht aan X besteedde. En toen ze later
bij mij kwam zitten om mij ergens bij te helpen voelde ik me daar niet goed bij. Ik zei doe normaal, je mag geen gevoel- ens voor haar hebben enzo dat hoort niet. Ik weet niet zo goed hoe ik het moet uitleggen, maar het was iig net of ik jaloers was en dat niet pikte (vond het iig niet prettig). Zijn er nog meer mensen die wel eens gevoelens voor zijn/haar therapeut gehad hebben of nog steeds hebben? Dan hoor ik het graag, want ik weet niet zo goed wat ik er mee aan moet. Het aan haar vertellen is voor mij ook geen optie. Dit zal volgens mij alleen maar voor ongemakkelijke situaties zorgen. |
![]() |