|
Battle Forum sla je slag, sla je rijm, voor battelen moet je hier zijn! |
|
Onderwerpopties | Weergavemodus |
![]() |
#8 | |
Slechtst Geklede Forummer
|
![]() Citaat:
Je houdt zeker wel van wachten, nou hier ben ik dan / met een nieuwe rhyme vers van de pers veeg ik je zo weer uit de pan. ALsof jij ooit werk zal krijgen... je bent gewoon een "hopeloze WO student'' / Net zo hopeloos wordt je door Funfair in Fizz' keldertje verwent. Hier is het volgende stuk, klaar om het af te slachten ? / Ik geef je alvast een stuk verband om de pijn te verzachten. Je zat er om te smachten, nu kun je alleen nog maar wachten / Je bent 1 en al roest / net als een fiets op de bodem van de Amsterdamse grachten. Ja, je mag van mij wel meteen op pensioen / je zult je hele leven werkloos blijven, dus wat zou je anders moeten doen? Het belang van de maatschappij? Kijk nou eens naar jezelf ... Je echte ouders hebben je in de steek gelaten omdat je te lelijk was / Te vondeling gelegd en gedumpt in het struikgewas. Je bent een schande voor deze maatschappij, heb je dat niet in de gaten? / Zo'n schande dat zelfs je fokking pleegouders je probeerden te verlaten Nou valt Dhr. Ooijevaar een beetje door de mand / Tijd om jezelf af te vragen: "Waar ben ik nu weer in beland" ? |
|
![]() |