|
Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop! |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Nou kijk het zit zo...
2 jaar geleden had ik een heel leuk vriendje....Het was gekomen toen we een lang weekend met onze voetbal een toernooi moesten spelen in Denemarken.Hij met zijn team ik met mijn team.We kregen allebei een beetje ruzie met onze teams omdat we veel alleen met elkaar optrokken.Dus daardoor trokken we alleen maar meer met elkaar op.De liefde bloeide op zullen we maar zeggen.Er was alleen 1 maar.Hij was 13 en ik 18.Heel groot verschil dus maar omdat hij veel ouder leek voor zijn leeftijd omdat hij acteerde en was hij dus erg bijdehand.Het was maar heel kort.Het duurde 3 weken om precies te zijn maar hoe ik me die drie eken voelde heb ik mij nooit meer gevoeld.Het ging uit omdat heel veel mensen ermee gingen bemoeien door het grote leeftijdsverschil. Nu 2 jaar verder heb ik weer een vriend.Waar ik heel gek op ben en ik wil hem echt niet kwijt.Alleen wat ik voor mijn ex voelde in die drie weken heb ik gewoon nooit meer gevoeld.Ik heb nog steeds contact met hem en ik ga nog regelmatig bij het voetballen bij hem kijken.Tot hij vorige week zijn enkel brak.Nu hebben we weer regelmatig contact en ga ik vrijdag op ziekenbezoek.Nu we weer zoveel contact hebben merk ik dat het geveol niet helemaal over is en begin ik me erg te verheugen op vrijdag want dan ga ik dus op ziekenbezoek. Het kan nooit meer iets worden maar ik weet niet zo goed wat ik met die gevoelens aan moet want ik ben heel gek op mijn huidige vriend maar ik voel me schuldig tegenover hem.....????!! |
![]() |