|
Computers & Internet Problemen met je computer, of weet je niet welke router nu te moeten installeren voor je breedbandje? Dit, en andere zaken vind je hier! |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
ubergruber
|
![]()
Ik heb nu iets waar ik redelijk gek van wordt en graag iets aan zou willen doen. wie weet heeft iemand een gouden tip voor me. ik heb het volgende:
- windows xp prof - outlook xp - norton anti virus 2003 Goed ik laat een stuk of 5 email adressen binnen komen in mijn inbox van outlook. nu met die nieuwe virussen krijg ik serieus op een dag een lading van 40 tot en met 80 virus emails binnen over totaal deze 5 adressen. Mijn virus scanner pikt ze er keurig uit en haalt de atachement weg en veranderd deze door "NortonAntiVirusDeletedFile.txt" erg prima wil het niet dat mijn inbox 1 grote ramp is. Je vind niks meer terug en gaat dus die virus mail zitten deleten met risico als je 80 mails weg moet mikken dat je ook 1 niet virus email mee pikt en die weg klikt. ik heb toen een aantal regels gemaakt dat ie bestanden met bijvoorbeeld re: your document in het onderwerp en dan met een bijlage meteen in de map virus moet verplaatsen. Deze truuk heeft 3 dagen gewerkt maar toen waren de virussen weer gemuteerd en stoomde de inbox weer helemaal vol. Ik bedacht toen dat ik eigenlijk een regel nodig had die keek of de naam van de atachment nortonantivirusdeletedfile.txt was en indien ja deze zou verplaatsen naar de map virus. echter die regel lijk je niet te kunnen maken in outlook. Heeft iemand een idee om wel zo een regel te maken? of een andere oplossing te vinden om mijn mailbox schoon te houden