|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Hallo lieve mensjes!
1 april ![]() Omdat het vrij rustig op het forum was, heb ik met goedkeuring van onze beheerders een relletje gestart. Hij heeft me informatie verschaft waardoor het echt zou lijken (hier heb ik het over de datum van de sticky). De rest wat ik gepost had is wel algemeen bekend. We hadden besloten dat dit wel leuk was voor 1 april, en dus hier ben ik weer ![]() Ik heb wel meegelezen en vind het fijn dat mensen zo’n vertrouwen in mij hadden ![]() Voor alle duidelijkheid: ik ben dus NIET in mannen geweest, en al ZOU ik het kunnen, zou ik het nog niet doen. Hij leek vorige week alleen wel een stuk grappiger ![]() En ik kan me voorstellen dat niet iedereen het gepast of komisch vind ![]() ![]() Missed you!!! ![]() *en sorry aan diegene waarik een lulverhaal aan heb moeten ophangen op msn* ![]() |
![]() |