|
Feedback & Mededelingen Hier kun je terecht met alle mogelijke vragen, klachten, opmerkingen en verbeterpunten voor het forum. |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Aachen TSV
|
![]()
Ik vroeg mij af, met name op Ledenstaff en Feedback, komt het nogal eens voor dat wanneer een FB/beheerder zijn mening heeft gegeven dat er dan onmiddelijk een slotje op geplaatst wordt. Min of meer omdat deze mening 'bindend' verklaard wordt, of omdat geacht wordt dat de discussie gesloten is. Kijk maar eens op de betreffende fora, het wemeld er van de slotjes.
De vraag is dus: is dit werkelijk noodzakelijk? Kijk; bij bepaalde topics met een onnozele vraag, of wanneer de kans groot is dat er verder toch niet meer normaal gereageert wordt, dan is een slotje nodig. Maar er staan ook slotjes op gewone, normale topics. Is dat werkelijk nodig? Het komt nogal eens voor dat ik een paar dagen er niet ben, een topic lees en dan nog even een mening wil toevoegen en dit niet meer mogelijk is. Een PM sturen ofie open kan kan natuurlijk, maar vergt nogal wat onnodige moeite eigenlijk. Wat vinden jullie ervan?
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
![]() |
![]() |