|
Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken! |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#34 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() maargoed dat is hun verhaal he ![]() ![]() ![]() ![]() Wat je zegt over die 'boesboesmensen', dat zijn mensen die nog in het 'wild' leven, die kunnen dingen die wij allang zijn verleerd, dat is anders, maar niet verkeerd. De negers die in het Westen, of voor mij part in Amerika, zijn opgegroeid zijn hier niet minder dan 'blanke' mensen, ik bedoel ik heb liever een neger die me begrijpt dan een domme blanke die bij het woord 'discussie' al vragend zn wenkbrauwen optilt ![]() En dat ze meer op apen lijken vind ik een nogal raar argument, ik zie het ten eerste niet, ten tweede stammen wij ook af van de apen, en ten derde heb ik "blanke" mannen gezien op tv die van top tot teen zo behaard zijn dat ZIJ ECHT net apen leken. Ik weet niet wie je dan meer 'aap' vindt, maar dat lijkt me eerlijk gezegd een zeer irrelevante discussie ![]() Kannibalisme keur ik ook af, maar die leven hier niet, en uitroeien vind ik ook erg ver gaan, als ze elkaar opvreten gaat dat vanzelf lijkt me ![]() En vrouwenbesnijdenissen hebben ook met Islam te maken, dit gebeurt in Somalie nog regelmatig, een regelrechte verminking en dit wordt door meerdere organisaties allang bestreden, maar dit is wel een verkeerde uitleg van de Koran (wederom). Heb et boek van Waris Dirie gelezen, 'mijn woestijn' heette et geloof ik, die was ook besneden als klein meisje, god als ze beschreef hoe erg t was om ongesteld te zijn of uberhaupt om te plassen (drupje voor drupje) ARRRG dan lopen de rillingen over mn lijf.... ![]() Door geluk is ze in Londen terechtgekomen en door stom toeval werd ze topmodel. Zij heeft uiteindelijk een hersteloperatie ondergaan, maar doordat ze haar clitoris kwijt is zal ze nooit meer een orgasme beleven. Maar ze was al blij om van die permanente pijn af te zijn, en dat kan ik me HEEL goed voorstellen ![]() ![]() en tot slot, wat je zegt over het katholieke geloof, dat ben ik ook met je eens, dat zijn ook geen fraaie dingen ![]() Maar moeten we al die mensen daarom maar gelijk uitroeien? om van het probleem af te zijn? een oud spreekwoord zegt 'je moet kwaad niet met kwaad vergelden' en dat lijkt mij prima van toepassing. Je kan wel pogen er iets aan te doen maar als ze er zelf voor kiezen om oorlog te voeren omdat zij dat echt belangrijk vinden, nou dan zij dat maar zo ![]()
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :) |
|
![]() |
![]() |