|
School Problemen met een verslag? Enquete houden? Plaats het hier als het met school te maken heeft. |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Heej ik moet voor school een enquete in laten vullen door scholieren
![]() maar zou het erg fijn vinden als jullie het even willen doen ![]() Leeftijd : 1--Hoofdbezigheid a School b werk c stage d iets anders nl..... 2--Hoeveelheid sport in de week a 0 tot 1 uur b 2 tot 4 uur c 4 tot 5 uur d meer dan 5 3--Bezigheid in vrijetijd a Bijbaantje b Computers tv multimedia c winkelen, dingen buitenshuis d anders nl ....... 4--Uitgaan a Nooit b alleen op vrijdag c alleen op zaterdag d Gehele weekend of vaker 5--Hoeveelheid slaap a 0 tot 4 uur b 4 tot 6 uur c 6 tot 8 uur d 8 of meer 6--Is het aantal uur genoeg voor je? a Nee ben altijd doodmoe maar kan niet langer slapen b meestal heb ik er wel genoeg aan soms iets meer nodig c Precies genoeg voor me d naders nl..... 7--Vind je dat je meer tijd nodig hebt voor de dingen die je doet a Ik heb altijd meer dingen te doen dan tijd dus ja b Valt mee ik red het net in mijn tijd, maar meer zou handig zijn c genoeg mn leven is niet zo druk d Ik heb meer tijd dan bezigheden |
![]() |