Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Aan de Bar...
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan!

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 20 April 2004, 10:23   #1
Plankje
Guest

Standaard Probleem met keykoord

Gister hadden we examenstunt op school. Hartstikke leuk enzo . Toen op een gegeven moment kreeg ik het idee om balonnen aan me lichaam te gaan vastbinden. Dus ik had een keykoord van iemand gekregen en die had ik ipv om me nek om me heup gedaan (na een geslaagde poging om dat ding om me heup te wringen). Balonnen aan het keykoord vastgemaakt enzo en toen ben ik daar mee gaan rondlopen.
Op een gegeven moment glij ik uit over een plas bier die op de grond lag en kom ik op mijn rug terecht. Gevolg: ik heb nu een zwaar kneusde onderrug waardoor ik dus niet meer kan bukken enzo .
Dat is nog niet zozeer het probleem. Wat wel het probleem is, dat nu kan ik het keykoord niet meer af krijgen, omdat het gewoon verdomd veel pijn doet als ik probeer dat ding weer van me heup af te schuiven. Nu heb ik dus een keykoord om me middel hangen met de, inmiddels kapotte, balonnen .
Ik kan dat ding wel gaan doorknippen maar dat vind ik zonde van het keykoord .

Help wat moet ik nou doen
  Met citaat antwoorden

Berichting Regels