|
Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken! |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Nou mensen zal ik jullie ffe kennis laten maken met t egte gezicht van onze bevrijder de irakezen
http://www.hiiraan.com/htdocs/2004/m.../iraqi_pow.htm open jullie ogen mensen, waar gaat de wereld heen en ze vonden t al zoooo erg dat foto´s van hun gevangen soldaten en doodgeschoten soldaten op al jazeera werden getoond, wats dit dan ik heb er gewoon geen woorden voor, mah godd vandaag zijn t mensen die ik nie ken waarmee zo word gedaan, morgen zijn t mn oom, tantes, neven en nichten, en dan hoor ik met mn mond dicht toe te kijken...................f u ck ya as s zeg ik dann met alle eer en trots zeg ik dan, als ik die mensen leven kon begraven kzou geen seconde twijfelen, ik lust ze rauww en stel ik krijg de kans tot jihad jah jullie horen t goed JIHAD !!! geen zelfmoordaanslag doe ik met alle plezier F u ck BUSH F u ck Amerika F u ck Justice, democratie en mensenrechten die zij maken en die dan ook alleen vor hun tellen en alleen wanneer zij dat willen open jullie ogen en daarbij jullie zielen blijf niet mieterig toekijken mensen en allereerst die kk arabische landen stelletje #$*&@# f u ck eigenbelang, f u ck it !!!!!!!!! Laatst aangepast door Nada : 6 May 2004 om 15:38 |