|
|||||||
| Muziek Forum Speel je in een band? Of wil je ons laten weten welk nummers jij waardeert. Kortom: Rok, Jas of Bloes. Het is allemaal klere-muziek en past hier dus perfect thuis! |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
#4 |
|
pudiecat
Geregistreerd op: 17 April 2003
Locatie: lo·ca·tie (de ~(v.)~s)
Berichten: 7.966
|
Ik heb geen idee of ie gebruiks vriendelijk is ik heb er nooit mee gewerkt of iets wat er op lijkt
__________________
zuurkool ≠ koolzuur Dat je het weet. |
|
|
|