|
Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken! |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
BeHeerser
|
![]()
Misschien is het al wat laat voor een dergelijk topic maar ik maak hem toch aan. Morgen gaan de stemlokalen weer open. Wat gaan jullie stemmen eigenlijk en waarom?
Ik heb vandaag helaas het lijsttrekkersdebat moeten missen omdat ik moest werken plotseling (vergeten op te nemen). Ik heb daarnaast wél een stuk in het NRC gelezen. Er werden acht vragen gesteld aan tien lijsttrekkers. Het is nog wel lastig moet ik zeggen. Europees gezien zijn de meningen niet heel erg verdeeld wat betreft sommige zaken maar op andere fronten wel. Er is daarom ook geen enkele partij die aansluit op ál mijn standpunten. Ik heb een heel ruim compromis moeten sluiten en zoals ik het nu bekijk komt Paul van Buitenen van Europa Transparant het beste over naar mij toe maar ik blijf nog twijfelen want ik vind Max van den Berg ook wel een goede. Als ik morgen in het stemlokaal nog steeds te veel twijfel zal ik denk ik dan toch blanco moeten stemmen omdat het nog best een zooitje is. Nu jullie. ![]() |
![]() |
![]() |