|
Games Blijf jij nog steken bij Tetris, of heb je Quake 8 al uitgespeeld? Breng je ook je weekenden door met het spelen van de Kolonisten van Catan of wint jouw xbox het ook van je buurman zijn ps2? |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Banned
|
![]()
Laten we beginnen met vroeg, je had een paar wapens kon niet springen en je had een paar kleine kut levels, tegenwoordig zijn de levels zogroot dat je tig minuten kan rond lopen zonder dat je iemand ziet, je kan springen (dodgen) auto's rijden vliegtuigen besturen, basedefence gebruiken noem het maar op het is bijna allemaal wel mogelijk maar hoe gaat niet nou verder?
Qua beweging en acties die de poppetjes kunnen denk ik dat ze kunnen liggen en andere kleine acties kunnen doen zoals maar een klein beetje bukken en dergelijk Wapens zullen volgens mij niks mee veranderd worden kan me ook geen echt nuttige nieuwe wapens kunnen bedenken Voertuigen: mechs zullen een leuke entree kunnen maken en meer vliegende gevallen (zie matrix). Muren, grond en andere matrialen zullen allemaal bij kleine explosies tot grote veranderen raket + muur = gat in muur. Wat zijn jullie ideeen over de nieuwe generatie spelletjes ![]() |
![]() |
![]() |