|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Ik ga in Tilburg wonen, tralalala..
Helaas niet met Tijs samen, maar we zoeken verder. Totdat we iets voor ons samen hebben gevonden woon ik: Studentenkamer in een gezellig 10 persoons studentenhuis, gelegen in het centrum en op loopafstand van het station, voor een HBO- of WO- studente. Ligging kamer: 2e verdieping voorkant links Kamer 17,5m2 voorzien van: wastafel met koud water en spiegel cv tv-aansluiting inbouwkast Gemeenschappelijk gebruik van: toilet (2) douche (2) keuken bijkeuken grote betegelde plaats grote garage wasmachine (2) Huurprijs EUR 306,00 inclusief per maand (Kale huur EUR 221,00 / Servicekosten EUR 85,00) Borgsom 1 maand huur. Minimaal 1/2 jaar contract. Het is wel een beetje duur, maar dan héb ik iig iets. Mooie kamer, dichtbij het station.. gewéldige muurschildering in kamer.. Ik ga uit huis! Eindelijk! Dán maar negen huisgenoten. Ik ben hier weg!! |
![]() |