Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Sport
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport!

Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 239 stemmen, 4,98 gemiddeld. Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 14 August 2004, 03:43   #11
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Godver.. daar gaat mijn HCE-troef met Bodnar..
Morgenavond voetbalveiling en ik dacht deze knul zeer goedkoop op de kop te kunnen gaan tikken.. maar nu zal dat waarschijnlijk niet meer lukken.
Onderschat Vloet nu niet, Tijs.. Die krijgt hem zelfs die vrije trap afgeleerd; al kon hij er vanavond voor de verandering eens weinig aan doen.

Ik blijf het dubieus vinden hoe de NOS er steeds weer een andere mening op na weet te houden als ik. Denk ik naar een giga-saaite pot te hebben gekeken in het stadion, dan meent de NOS te moeten berichten over een aantrekkelijk duel. Vanavond speelde Roda een zeer angstig en laf Vitesse gedurende 80 minuten volledig van de mat; zelfs de Pro-Senden-spreekkoren namen steeds verder af. Bodnar zullen we wel niet lang houden op deze manier. Wat een brede kerel is dat, en wát een schot heeftie Nog nooit heb ik een man in geel-zwart zo'n vrije trap zien nemen. Maar er was overal over het veld 100% inzet eens, Vitesse werd overal op het veld opgejaagd. Van Dijk voldeed eens, maar ik moet toegeven dat ook Brouwers (!) een bere-pot speelde. Helaas krijg je in het voetbal niet altijd wat je verdiend, maar ik heb er na vanavond zowaar vertrouwen in dat het misschien nog wat wordt dit seizoen. In ieder geval geen zouteloosheid, dat doet me deugd. En Vitesse is geen steek opgeschoten na vorig seizoen Dat wordt weer hangen en wurgen, en ook dat doet me goed natuurlijk
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden

Berichting Regels