|
Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen. |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
ik ben een errug introvert meisje (zegt iedreen maar kmerk ut zelf ook) niet iedereen kan er tegen dat ik zo stil enzow ben dus op school laten veel mensen mij gewoon zitten, ik heb dus niet echt superveel vrienden. toch wel een stuk of 3 hele goede en tegen 1 daarvan kon ik echt mijn verhalen kwijt, zij was dan ook de enige tegen wie ik iets persoonlijks vertelde.
wij zijn al als vriendinnen geboren en steunden elkaar altijd... maar nu net in een moeilijke tijd laat ze me gewoon stikken! 2 maanden geleden overleden mn oma en mn tante vlak 8ter elkaar.dat was heel erg schokkend , en nu is me moeder ook nog ernstig ziek. maar zij heeft sinds kort een vriend, haar eerste en daar is ze nu dagelijks, of hij bij haar. Ze laat gewoon niets meer van haar horen. alleen als ik bel doet ze nog gewoon maar verder laat ze me gewoon stikken. Eerder waren we dagelijks bij elkaar maar nu is ze dagelijks met hem, en zelfs de dingen die WIJ altijd samen deden, doet zij nu met HEM. zoals elke morgen joggen, ik wou haar smorgens bellen of ze nog ging, zag ik haar door mn straat heen joggen met HEM !! kben het eigenlijk zat. nu heb ik niemand meer die naar me luistert, daarom plaats ik een berichtje hier, misschien kan iemand me helpen om toch weer met iemand te praten |
![]() |