Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Gezondheid & Lifestyle
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Gezondheid & Lifestyle Gezondheidsvragen? Jouw lichaam, je kleding, of gewoon je manier van leven.

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 26 August 2004, 15:08   #1
Annuh
Guest

Standaard Gezond aankomen?!

Oke ik ben ongeveer rond de 1.80.
En ik was een hele tijd veel te mager. Ik woog ongeveer tussen de 50/53 kilo.Nou heb ik er tot 58/59 kilo aan kunnen eten.
Maar ik begin weer af te vallen. Als me ouders hier achter komen worden ze echt wel kwaad op me denk ik, terwijl ik het er echt niet om doe.Want zodra ik onder de 55 kilo kom ga ik het ook merken. Dan word ik draaierig enzo en dat wil ik ook niet meer.

Als je mij ziet eten ik eet echt gewoon ontzettend veel. Ik heb een hele tijd niet ontbeten. Dat doe ik nu ook.
Zomaar een klein voorbeeldje van mij eetgedrag.
Vandaag:
Ontbijt: 2 boterhammen met ei en spek.
Tussen de middag: Salade, soep 2 boterhammen.
's Avonds: Eet ik gewoon wat de pot schaft Als sla ik het vlees wel is over omdat ik dat niet echt lekker vind.

En dan probeer ik tussendoor zo veel mogelijk fruit en yoghurt te eten. En ik drink ontzettend veel water, maar dat vind ik ook gewoon lekker.

Wat ik nou eigenlijk wil vrage is heeft iemand tips? Waardoor ik een beetje normaal weer kan aankomen?
Ik zeur zo vaak mogelijk om spaghetti en pasta enzo bij me ma maarja he dat houd ook een x op!
  Met citaat antwoorden

Berichting Regels