|
Films, Tv en Radio Praat hier over jouw favoriete films, de nieuwste tv-series en de leukste radio-programma's! |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Lid
|
![]()
De eerste film top 100: klik
* We volgen dit keer zoveel mogelijk de richtlijnen die ze op Fok! ook gebruiken. * Je maakt een lijstje met 10, 25, 50 of 100 films en post hem in dit topic. Top 100 1. 100 ptn 2. 99 ptn etc. 99. 2 ptn 100. 1 ptn Top 50 1. 100 ptn 2. 98 ptn etc. 49. 4 ptn 50. 2 ptn Top 25 1. 100 ptn 2. 96 ptn etc. 24. 8 ptn 25. 4 ptn Top 10 1. 100 ptn 2. 90 ptn etc. 9. 20 ptn 10. 10 ptn * Geen restricties wat betreft films. Alléén films, dus geen (mini)series zoals Band Of Brothers. * Als je neerzet: LOTR weet ik niet wat je bedoelt. De titel dus zo volledig en duidelijk mogelijk! * Als je zegt: de hele The Godfather-trilogie diskwalificeer ik je. ![]() * LIEVER GEEN EDITS! Alsjeblieft, bespaar me extra rekenwerk. Als je toch je lijst wil wijzigen, dan in een NIEUWE post de OUDE en de NIEUWE lijst. * In principe werk ik niet met een deadline; als het topic een beetje doodbloed meld ik wel wanneer de telling stopt. Ik wens jullie veel succes met het maken van de lijst. Ik ben benieuwd of American History X opnieuw het goud verovert, of dat zilveren medaille winnaar The Shawshank Redemption of nummer 3 The Matrix er nu met de eer vandoor gaat. We zullen zien! NB: Insturen kan uiterlijk tot zondag 26 september 20:00 Dan zal Stevie overgaan tot het verwerken van een uitslag en die zo snel mogelijk publiceren. ![]()
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold. Laatst aangepast door Tyskie : 11 September 2004 om 23:31 |
![]() |
![]() |