|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Ik was bij Bakkerij Bart te Tilburg en de bakker daar had een ontzettend ochtendhumeur. Dus ik heb iets gedaan dat niet bij mijn karakter past (denk ik..)
Ik gaf de beste man een briefje van 10 euro. Hij vroeg of ik er vijf cent bij had en ondertussen legde hij een briefje van vijf neer. Nadat ik hem een muntje van 10 cent had gegeven -ik had geen vijf cent- gaf hij me nog een keer een briefje van vijf. Ik heb dus in totaal tien euro teruggekregen en heb dus nu drie broden en twee broodjes voor 10 cent! Omdat hij zo chaggo deed heb ik er niets van gezegd.. |
![]() |
![]() |
#2 |
.
|
![]()
das vein voor je... ik zou zelf het geld terug hebben gegeven
![]()
![]() |
#3 |
Slechtst Geklede Forummer
|
![]()
lol
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
Normaal gesproken zou ik er dus wel van van zeggen, maar die man was zo onvriendelijk!
|
![]() |
![]() |
#5 |
BeHeerser
|
![]()
En terecht. Heb een hekel aan van die klantonvriendelijke chaggo's. Dus goed gedaan.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
zo zou ik het zelf ook doen denk ik jah. Normaal gesproken als diegene achter de balie gewoon beleefd tegen mij is enzo, dan wijs ik diegene wel op zijn/haar fout, maar als diegene mij onfatsoenlijk behandelt, dan houd ikke mooi zijn mondje
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
Ik heb ook altijd een ochtendhumeur, maar nooit tegen de klanten.
Geef je groot gelijk ![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
Al die tijd dat ik in een winkel of iets dergelijks heb gewerkt heb ik altijd -ook al was het tegen mijn zin- vriendelijk gedaan. In mijn Bakkerij Bart-tijd zeker, toen was ik de hele dag aan het lachen. En dat vind ik ook wel zo leuk voor klanten. Je moet je er desnoods maar toe dwingen.
|
![]() |
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
Ik had het absoluut teruggegeven.
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Guest
|
![]()
Ik ben ook altijd vriendelijk tegen klanten, hoe chagerijnig ik ook ben. En hoe chagerijniger de klanten tegen jou doen hoe vriendelijker ik word, expres
![]() Maar ach tis nie zo netjes maar niemand die er wat om geeft hoor ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
doe je goed
ik heb laatst gewoon 20 euro terug gegeven aan een winkelbediende, al had ik het natuurlijk moeten houden |
![]() |
![]() |
#12 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#13 |
Guest
|
![]()
bloempjuh is gewoon lief
|
![]() |
![]() |
#14 |
p 0 m p . .
|
![]()
*leest post* *struikelt over alle getallen* Ik ben gewoon te lui om het te willen snappen
![]() Naja.. ![]() ![]()
"this is for information purposes only,and although I have done my best to ensure its accuracy, I cannot be held responsible for any errors. I always suggest getting professional help which can be found by contacting your local psychiatrist" |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Okee, let op. Ik betaalde met 10 euro. Kreeg vijf euro terug en na bijbetaling van 10 cent kreeg ik nog een keer vijf euro. Dus 10,10 euro betaald en tien euro teruggekregen ![]() |
|
![]() |
![]() |
#16 | ||||||
p 0 m p . .
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]()
"this is for information purposes only,and although I have done my best to ensure its accuracy, I cannot be held responsible for any errors. I always suggest getting professional help which can be found by contacting your local psychiatrist" |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Meest gerespecteerde forummer
|
![]()
wat moet jij met zoveel brood?
![]()
![]() |
#18 | |
veteraan
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#19 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() Jij snapt het! |
|
![]() |
![]() |
#20 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#22 |
Meest gerespecteerde forummer
|
![]()
en dan ga je zoveel brood invriezen? ik zou het bij 1 broodje houden en lekkere frambozenijs invriezen of zo
![]() |
#23 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Als jij toch een eigen koelkast hebt stop je daar je hamburgers maar in ![]() |
|
![]() |
![]() |
#24 | |
Lid
|