Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Klaag Corner
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Klaag Corner Erger je je ergens aan ? Klaag er op los !

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 14 September 2004, 22:41   #15
klootzak
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
In dat geval vrees ik dat je toch een beperkt wereldbeeld hebt...
Jij bent gewoon een domme linkse snol met verkeerde beeldvorming, hieronder is een apartement leeg, ik weet zeker dat je minimaal drie keer wordt verkracht als je het durft om in deze wijk te gaan wonen.(binnen een periode van een week)

Jij irriteert mij en met jou linkse mongolen die zo als jou denken.
Want jij legt een dictatuur op en beschuldigt mij min of meer van racisme en direct van generalisatie, terwijl ik er specifiek mijn flat heb bijgezegt gezien ik niet geloof dat jij iedere inwoner van mijn flat hebt gezien (laat staan een) lul je maar wat in de ronte met je generalitsatie.

Zie eens onder ogen dat er een grote groep buitenlanders in Nederland woont die er een tiefuszooi van maakt.

Let op ik heb het niet over alle buitenlanders, maar het wordt tijd dat er eens boter van de hoofden wordt geveegt en dat er tegen deze mistanden actie wordt ondernomen.

of vind jij afval op jou straatje normaal ?

je argument dat Nederlanders dat ook doen is niet waar, bewijs het tegendeel maar eens.

Ik denk dat je laf bent en dit topic sluit met een lage opmerking erachter aan, maar dat past bij jou persoon..(in ieder geval bij de beeldvorming die ik hiervan heb gekregen)

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels