|
|||||||
| The Lounge Post hier al je onderwerpen die wat meer zijn dan alleen ouwehoersel! Subforum: Schrijf je in voor de actuele forummeetings! |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
#35 |
|
Guest
Berichten: n/a
|
Dit jaar uitdoen , volgend jaar denk ik orthopedagogie
gaan studeren en samen wonen met mijn vriend op een studiootje , studies zonder veel moeite afmaken , verhuizen naar het platteland , werk vinden die goed bij me past (liefst niet werken maar ik moet toch eventjes kunnen sparen) , dan verhuizen naar griekenland en samen met vriend schaapjes herden hehe , of gewoon ergens in het buitenland waar nog veel bos is en daar een rustig leventje hebben. |
|