Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Games
FAQ Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Games Blijf jij nog steken bij Tetris, of heb je Quake 8 al uitgespeeld? Breng je ook je weekenden door met het spelen van de Kolonisten van Catan of wint jouw xbox het ook van je buurman zijn ps2?

 
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 15 October 2004, 10:11   #36
Pakspul
Banned
 
Pakspul's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 February 2002
Locatie: Hengelo
Berichten: 12.521
Standaard Re: Undead

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Smiley
Ik vond die undead maar irritant in ut begin, want ze blijven maar komen en ze lopen in de weg. Maar tis natuurlijk wel handig voor je experience points.

Btw: hoe sterk moet je zijn om dat zwaard uit de steen te trekken?
het was mij gelukt nadat ik mijn eerst main skill maxedout had, (strenght health, enz) als je naar cliffside path gaat moet je gewoon je physical shield aanzetten zorgen dat je genoeg will potions hebt zodoende heb ik een attackmultiplier gehad van 200 toen had ik ook ongeveer 4 a 500.000 XP
Pakspul is offline   Met citaat antwoorden
 

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 05:54.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.