|
Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen. |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
elke drugs heeft zo zijn voordelen en nadelen
daarom dat je natuurlijk gaat gebruiken maar het is gewoon het probleem dat je opdenduur alleen het positieve er van gaat inzien en dat het negatieve je niets meer intereseert iets wat eerst maar af en toe is, kan omslagen in een verslaving Nu weed is een groepering apart vind ik er zullen wel mensen zijn die er aan verslaafd zijn, maar het is iets wat ik al 6 jaar doe, en zelfs regelmatig maar toch ben ik er niet aan verslaafd maar dan komen we bij de harddrugs van mezelf ben ik meestal een stil iemand, ik zeg niet veel tegen mensen die ik niet ken en hou me op de achtergrond pillen pakte ik nooit veel, maar wel veel pep Je begint idd tegen iedereen te praten and shit Ma of dat iedereen het leuk vindt als je half koekend tegen hen een gesprek begint, dat weet ik nu niet en ik heb het lichamelijke genegeerd tot ik plots iets van een 60 kilo nog maar woog (ik ben 1.85 meter groot) men hart doe nu soms nog lastig, en men maag tjah, weet ik ni of die nog goe komt Bij harddrugs zijn er nu eenmaal meer nadelen dan voordelen maar het goede gevoel voelt idd zo goed maar het doet pijn om opdenduur uit je roes te ontwaken als je elke dag gebruikt, en vergeet hoe het is om nuchter te zijn dan kan realiteit wel is hard aankomen |
![]() |