|
|||||||
| Games Blijf jij nog steken bij Tetris, of heb je Quake 8 al uitgespeeld? Breng je ook je weekenden door met het spelen van de Kolonisten van Catan of wint jouw xbox het ook van je buurman zijn ps2? |
![]() |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
|
|
#1 |
|
Trots van het noorden.
|
meeste van mijn spellen zijn gekopieerd omdat ze gewoon eerder uit zijn ik hoef niet naar de winkel en gratis mijn pc er voor updaten kost al genoeg
ik koop alleen spellen als ze leuk zijn online
__________________
Sick liaisons raised this monumental mark the sun sets forever over Blackwater park. |
|
|
|