|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Aachen TSV
|
![]()
WJD..
- Arie mij steeds aan het bellen is? - Ik er echter geen kut van versta? - Het kan komen doordat hij een klote-ontvangst heeft? - Hij op Jonge Woudloperskamp is met zijn school? - Hij nu weer belt? - Ik hem nu wel versta? - Ik Amby wuuuuuh Peerd de groeten moet doen? - Bij deze.. - Hij met een Jood en een neger op één kamer ligt? - Hij dat gezellig vindt.. - Ik praat als een Eindhovenaar blijkbaar? - Arie als een jood.. - We na de wedstrijd nog even de spelers opgewacht hebben? - En dan met name Wiljan uiteraard? - Hij echter niet durfde? - René Trost wel kwam? - Hij beweerde dat Wiljan doodsangsten uit zou staan? - We daar op zich wel om moeten lachen ![]() - Ik hoop morgen wakker te worden en in de krant te lezen dat hij eindelijk opgerot is?
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
![]() |
![]() |