|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Gister telefoontje van zijn management gehad*YeeH*
Lijkt me wel grappig ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
Doe 'm maar de groeten van Karima!
![]() Neehoor ![]() ![]() Wat ga je 'm eigenlijk vragen? En hoelang heb je de tijd? |
![]() |
![]() |
#3 |
Lid
|
![]()
Groeten van DMFnet
![]() ![]()
![]() |
#4 |
|
![]()
Cool
![]()
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
moet je hem eens vragen naar die keer dat ie een valse naam op had gegeven aan de politie
![]() geen geauwehoer hoor, hij was toen vaak sávonds bij een 3fm programma aan de telefoon en toen vertelde die de ene avond dta ie een valse naam op had gegeven en een paar dagen later waren ze bij m op bezoek geweest ![]() ![]() das tenminste wel leuk materiaal voor een interview ![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
vraag em of het zwaar was om in de ghetto op de groeien
|
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
BeHeerser
|
![]()
Had op vakantie in de break out (we verveelden ons omdat het regende
![]() ![]() Misschien daar iets over vragen. Iig leuk dat je dat mag doen! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
. plop .
|
![]()
Leuk man!
![]() ![]()
![]() |
#10 |
Guest
|
![]()
Bedankt allemaal voor de tips ofzo
![]() ![]() ![]() En KHeb het vaker gedaan,dus komt goed ![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Ja?
|
![]()
grappig ;p
maar waarom mag je hem intervieuwen eigenlijk ![]()
![]() |
#12 |
Slechtst Geklede Forummer
|
![]()
Ali B(ah) bah
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Guest
|
![]()
Ik stond naast 'm met een muziekoptreden
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Amanda
|
![]()
ben ik hier de enigste die die Ali B een ontzettende lul vindt
![]()
![]() |
#15 |
Guest
|
![]()
ow nee hoor ik vind het ook een lamzak, maar daar ging dit topic niet over, als ik jouw was zou ik een ''Wie vind ali b een ontzettende lul'' topic over maken
|
![]() |
![]() |
#16 |
Amanda
|
![]()
wie vraagt....
die krijgt ![]()
![]() |
#17 |
Guest
|
![]()
zeg dat maar niet te hard
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#19 |
Guest
|
![]()
Ach ja, beetje goedkoop, geïmporteerd 'gangster' imagootje, teksten zijn ook niet echt om naar huis te schrijven (wat een woordspeling!)
![]() Alleen dat nieuwe nummer over de discotheek niet inkomen gaat nog ergens over en klinkt niet slecht |
![]() |
![]() |
#20 |
Guest
|
![]()
Ja, precies. Dat nummer vind ik ook wel goed! En het is zeker niets minder dan de waarheid.
Maar daarnaast ben ik trots dat hij als Marokkaanse jongen toch iets weet te bereiken. Je kunt 'm een lul vinden, maar hij heeft het mooi wel goed voor elkaar! ![]() |
![]() |
![]() |
#21 |
Guest
|
![]()
Nou, wat heeft hij zoal bereikt dan? Hij heeft wat goedkope, inhoudsloze hits gescoord en hangt de zogenaamde bikkelharde straatgangster 'overlever' uit en komt er overdreven gehyped veel mee in de publiciteti. Maar dat imagootje vind ik in Nederland al gauw zielig en gemaakt overkomen.
Nee, ik zou trotser zijn op de Marokkanen die hun diploma's halen, die mooie banen hebben, goed voor zichzelf en anderen zorgen, etc. |
![]() |
![]() |
#22 | |
LuisterNietNaarJeMoeder
|
![]() Citaat:
Ali B is zeker geen domme jongen.. En hij is grappiger dan het gros van de mensen hier bij mekaar.. Hij mag dan dom overkomen en een slap imago hebben.. hij is dat echt niet hoor..
![]() |
![]() |
#23 |
Über Mensch
|
![]()
cool man!... das es wat andes als gewoon thuis ziten
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Guest
|
![]()
was met borsato concertje in alkmaar ook wel jammer dat men meer juigde voor zo'n kut marokaan
![]() ![]() hij is op zich wel relaxte gast denk ik, maar zijn muziek vind ik echt niks hebben. |
![]() |
![]() |
#25 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Maar Ali B. moet het duidelijk niet hebben van zijn hersenen. het hoofddoel voor veel mensen is nou eenmaal veel geld verdienen. Slim van hem bedacht door zo'n imago op te zetten en dmv rappen zijn GELD te verdienen. Want geld verdient hij zeker. en je kunt zeggen wat je wil over hem, maar hij heeft het gewoon goed voor elkaar. Hij verdient zijn centjes wel hoor.. ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#26 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Ali B zag ik laatst bij Jensen, echt toffe gast is die Ali B volgens mij, zag een sutkje wat ie ooit bij emm, De Zwakste Schakel deed, vote die Jantje Shit weg omdat ie dikke ruzie met zn management had gehad ofzo, en toen werd ie in de eerste ronde masaal weggevote omdat ie geen enkele vraag goed had. |
|
![]() |
![]() |
#27 |
Guest
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#29 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() En RaspBerry, ik ga dit doen voor een krant.Ben jongerenredacteur daar. |
|
![]() |
![]() |
#30 |
Guest
|
![]()
Als die dan zo slim is, vraag h'm dan waarom die doet alsof het allemaal zo moeilijk is voor hem. Net alsof hij in down-town heeft gezeten en alles heeft meegemaakt, no way dus. Ga mij 1 ding niet vertellen en dat is dat hij niet berekenend is. Hij doet alsof hij dat zielige kereltje is maar uiteindelijk is hij gewoon een goedkope zeikerd die geld probeert te verdienen door *precies* te scoren waar de jeugd heel toevallig net voor valt. Dat soort mensen scoort ff 5 hits waarna je NOOIT meer wat van ze hoort.
Gatver wat een hypocriete lui zijn het ![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
BeHeerser
|
![]()
Sorry maar iemand vertelt hoe leuk ze het vindt om Ali B. te kunnen interviewen en of mensen nog suggesties hebben mbt haar vragen en ineens lijkt het wel 'Het grote kraak-Ali B.-af-topic'.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#33 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#35 | |
Slechtst Geklede Forummer
|
![]() Citaat:
![]() daar zijn volgens mij zo'n beetje alle rappers op die manier beroemd geworden maarja, voor zover ik weet woont/woonde Ali B in Wijk 14, en dat is echt dus echt geen "ghetto" gewoon 1 van de vele Marokkaantjes die 's avonds op straat hing omdat hier geen reet te doen is, 1 ding had waar ie goed in was en na vele pogingen een platenmaatschappij heeft gekregen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Guest
|
![]()
vraag meteen even of ie intelligent óf slim is.
|
![]() |
![]() |
#38 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Lijkt me ook wel wat ![]() |
|
![]() |
![]() |
#39 | |