|
|||||||
| Games Blijf jij nog steken bij Tetris, of heb je Quake 8 al uitgespeeld? Breng je ook je weekenden door met het spelen van de Kolonisten van Catan of wint jouw xbox het ook van je buurman zijn ps2? |
![]() |
|
|
Onderwerpopties |
Waardering:
|
Weergavemodus |
|
|
|
|
#1 |
|
Nerd
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
|
richtlijn is dat als je 3 of 4 gangmembers (in t begin diegene met een paarse truitje aan) in groepsverband ziet staan, knal ze neer en je hebt een gangwar geactiveerd waarbij je 3 aanvalsgolven moet neerslaan. heb je dat gedaan, dan is t gebied van jou en de Groves.
ik heb nu heel Los Santos veroverd van de Ballas en de Vagos, behalve 1 van de Vagos......kan die laatste niet echt goed vinden ![]() btw, als je Sweet hebt bevrijd, dan vraagt hij je om naar je 1e huis te gaan (van z'n ma) en moet je een gangwar winnen wanneer je die daar triggert
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting mail: nightwolf@leerlingen.com |
|
|
|