Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Games
FAQ Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Games Blijf jij nog steken bij Tetris, of heb je Quake 8 al uitgespeeld? Breng je ook je weekenden door met het spelen van de Kolonisten van Catan of wint jouw xbox het ook van je buurman zijn ps2?

Antwoord
 
Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 1 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergavemodus
Oud 22 November 2004, 19:09   #1
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

richtlijn is dat als je 3 of 4 gangmembers (in t begin diegene met een paarse truitje aan) in groepsverband ziet staan, knal ze neer en je hebt een gangwar geactiveerd waarbij je 3 aanvalsgolven moet neerslaan. heb je dat gedaan, dan is t gebied van jou en de Groves.

ik heb nu heel Los Santos veroverd van de Ballas en de Vagos, behalve 1 van de Vagos......kan die laatste niet echt goed vinden



btw, als je Sweet hebt bevrijd, dan vraagt hij je om naar je 1e huis te gaan (van z'n ma) en moet je een gangwar winnen wanneer je die daar triggert
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 20:35.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.