Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Aan de Bar...
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan!

Antwoord

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 13 January 2005, 20:25   #1
Pruttelpot
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chalyken
Ik lig hier echt in een deuk met pruttelpot
Hehehe, lol Dat is ook de bedoeling
|Ik lig in een scheur als ik zie hoe ontzettend serieus jullie de meeste bullshit die ik uitspuw nemen. K vinnet geniaal vermaak dit.

Over mn studie. Ik deed Bedrijfskundige Informatica. Maar daar ben ik nu mee gestopt. Morgen solicitatie gesprek voor werk op een helpdesk (mcse). In september beginnen met wat anders. Ik zit te denken aan sociaal juridische dienstverlening.

Hej kampie. Ben jij toevallig neit conducteur? K kwam laatst namelijk iemand tegen die echt precies op jou leek. Of in iedergeval volgens dezelfde denkwijze leefde. Ik had namelijk de foto van mn OV afgehaald (t was 30 december) omdat ik die op mn nieuwe ov wou hebben (had ff geen kleingeld voor de fotohokjes) en die conducteur vond maar dat het ov dan niet geldig was terwijl ik de nieuwe ov ernaast had met foto en alles. De conducteur vond vervolgens dat eht ov neit geldig was want regels zijn nou eenmaal regels. Toen ik zij dat ik hem op een kampbeul vond lijken want die vonden ook dat het de regels waren werd ie boos. Erg grappig. Dat wel. Maargoed. K vind dat mensen eens wat meer zelf moeten gaan nadenken. Gebeurd te weinig tegenwoordig lijkt het wel.
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels