|
The Lounge Post hier al je onderwerpen die wat meer zijn dan alleen ouwehoersel! Subforum: Schrijf je in voor de actuele forummeetings! |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#11 | |
Guest
|
![]() Citaat:
klinkt heel koud en klinisch, en dat is het ook, maar dat is wel de manier waarop ik denk. bekijk het eens zo: je hebt 2 mogelijkheden, 1 je red iemand die gehandicapt is, iemand in een rolstoel. daar doe je 10 minuten over om diegene te tillen, gemiddeld gewicht 70 kilo, moet je meeslepen, mischien trappen af, met het risico dat je zelf ook bevnagen word door rook, 2x inademen en je bent zelf ook dood. of je neemt misschien wel 4 man hand aan hand mee rennend en je bent met een minuutje of 3-4 buiten misschien zelfs sneller. dan is er de mogelijkheid om terug te gaan, want je bent misschien iets moe, van het rennen, maar neit uitgeput van het verslepen van 70 kg dood gewicht, het is erg zwaar om iemand die zich slap houd mee te slepen, ik spreek uit ervaring. maar voorop, ik. ik wil leven, en als jij mij daarvoor in de weg staat, kun je beter aan de kant gaan. ....there's a hole where your heart should be...... dat is ernstig, maar waar. ik wou dat het anders was, maar helaas. |
|
![]() |