|
The Lounge Post hier al je onderwerpen die wat meer zijn dan alleen ouwehoersel! Subforum: Schrijf je in voor de actuele forummeetings! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Über Mensch
|
![]()
*klik*
Ze willen dat gaan afschaffen en weer een MAVO gaan maken voor de theori. Wat een stelletje prutsers ![]() Wat vinden jullie? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]()
Ik heb zelf op een vbo-school gezeten en mijn eindexamen gedaan via het oude systeem.
Mijn zusje daarentegen gaat haar eindexamen afleggen via het nieuwe systeem en ik vind dat VMBO maar voor geen meter werken. Van mij mochten ze het al vanaf het begin terugschroeven naar het oude systeem. Via het nieuwe systeem hebben leerlingen in mijn ogen ook veel minder de kans om zich te bewijzen en zich hogerop te werken. ZE worden maar in een hokje gepropt. Als ik naar mezelf kijk...VBO succesvol afgerond, MBO erachteraan hetzelfde verhaal en nu doe ik HBO wat me tot nu toe ook heel goed af gaat.. Dat zal mijn zusje nooit kunnen vanwege al die hokjes Dus daarom als het aan mij ligt: Nieuwe systeem eruit..oude weer terug.
![]() |
#3 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#4 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
De kloof tussen vmbo en havo is te groot. Het gevolg voor mensen die er net tussen in zitten: op het vmbo zitten kinderen die het te makkelijk vinden en gaan ouwehoeren, op de havo zitten kinderen die keihard moeten werken voor zesjes, met mavo oude stijl was het verschil met de havo een stuk minder groot.
|
![]() |