|
|||||||
| Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken! |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
#19 | |
|
Aachen TSV
|
Citaat:
Op een boerderij ver weg van de wereld? Op een zolderkamertje? ![]() Wtf zeg, ik heb zelf op een Katholieke Basisschool gezeten en het enige wat we deden was vrijwillig de communie (schrijf je dat zo? ) en in groep 8 het vormsel. Voor het gemal ga je ervan uit dat christelijke scholen direct streng christelijk zijn?! Er liep alles door elkaar heen, hoor, ook buitenlandse kinderen die zonder meer geaccepteert werden. Zo is dat eigenlijk op alle scholen in mijn stad. Vrienden zaten op een andere school en daar was het net zo. Extreme scholen moet je sowieso niet toestaan maar ik vraag mij af of dat er erg veel zijn.Op Islamitische scholen zul je echter helemaal geen Nederlandse kinderen zien. Ze zullen er ongetwijfeld Nederlands leren maar verder leert men daar volstrekt andere idealen dan wij op Nederlandse scholen leren. Een enkele moslim veroorzaakt toevallig onrust?! Tja, dan vraag ik me echt af of je wel eens buiten komt.. Natuurlijk zijn er ook meer dan genoeg Nederlanders die onrust veroorzaken maar ik geloof niet dat ik discrimineer dat buitenlanders en zeker moslims toch voor meer overlast en onrust zorgen. Niet dat ze daar altijd iets aan kunnen doen want met name in de opvoeding is het misgegaan en juist daarom is het van belang dat ze opgroeien volgens westerse normen en waarden en westerse idealen.
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
|
|
|
|