|
|||||||
| Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft. |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
#11 | |
|
Slechtst Geklede Forummer
|
Citaat:
niemand heeft hier gezegd dat we je niet accepteren het is jouw leven, jij hebt hier voor gekozen inderdaad en abortus is moord ja, maar als je echt van je kind houdt.. vind ik het onverstandig wat je met je leven doet kijk, je bent nu 14.. wettelijk gezien ben je zelf ook nog een kind mijn advies: ga naar school, denk aan de toekomst van je kind (en aan je eigen toekomst!) en laat je ouders ofzo voor hem/haar zorgen zo hou je zelf ook tijd over om naar school te gaan! ga studeren, zorg dat je werk krijgt, en eigenlijk zou je dan pas aan een gezin moeten denken maar zoals ik al zei; het is jouw leven, en als dit is wat je wilt.. is hier niemand die je tegenhoudt... edit: nog iets.. vrienden moet je niet op een forum zoeken, maar in je eigen omgeving.. zorg dat je iemand hebt waar je erover kunt praten (je ouders bijv.) wat vinden je ouders er eigenlijk van? Laatst aangepast door Headliner : 5 March 2005 om 00:49 |
|
|
|