|
|||||||
| The Lounge Post hier al je onderwerpen die wat meer zijn dan alleen ouwehoersel! Subforum: Schrijf je in voor de actuele forummeetings! |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
#4 |
|
p 0 m p . .
Geregistreerd op: 12 June 2004
Locatie: Aarde
Berichten: 1.453
|
Clauw, dank je wel
![]() En Bazzemans, de hele uitslag lijkt me leuk, maar er is geen haast nog nood bij, en al helemaal niet als Clauw me een copie v/d pagina wil mailen. Of vraag ik nu teveel?
__________________
"this is for information purposes only,and although I have done my best to ensure its accuracy, I cannot be held responsible for any errors. I always suggest getting professional help which can be found by contacting your local psychiatrist" Laatst aangepast door Flater : 23 March 2005 om 21:39 |
|
|
|