Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken!

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 27 March 2005, 20:17   #6
annomeisje
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door K@rima!
Dat is zooo achterhaald.

Om een kind te krijgen heb je twee mensen nodig. En wie/wat zegt dat de vrouw alle zorgen op zich moet nemen? Waarom heeft een man wel recht om te werken?

Neehoor, 50% -50% voor mij! Ik wil net zo graag aan mijn toekomst en baan werken als mijn vriend. En daar heb ik ook evenveel recht op. Ook als wij een kindje zouden krijgen!( )
Want vrouwen de zorg instinkten hebben en dat eenmaal veel beter kunnen dan mannan. Zoals mannen beter leiding kunnen geven en een bedrijf leiden. Die complete emancipatie op de werkvloer is gewoon ronduit belachelijk! Vrouwen zorgen vanaf de bevruchting voor de baby, laten we het ook naar de bevruchting doen.
En ik heb iets van, mocht het je niet aanstaan, dan word je toch fijn pot? Je wilt immers ook zo leven. Een vrouw is niet gelijk aan een man en dat zal ze ook nooit worden. Vrouwen zijn niet minder, maar ook niet meer. Je bent als vrouw anders en accepteer het maar. Je gaat gewoon geheel tegen de natuur in om je kinderen in een verblijf te dumpen.
  Met citaat antwoorden

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels