|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Aachen TSV
|
![]()
Wjd..
- Ik vandaag nietsvermoedend afrees naar Aachen voor een leuke pot voetbal tegen Rot-Weiß Erfurt? - Ik die stad kende van Gunda Niemann ![]() - Het de hoofdstad van de deelstaat Thüringen is? ![]() - En de rivaal van Jena ![]() - Ik de auto zoals altijd op een groot grasveld neerzette? - Dat grote terrein wel een vuilnisbelt leek? - Er verdacht veel trabantjes met EF als kenteken stonden? - Heel Erfurt met hun debiele wagentjes was uitgerukt? - Ze erg grote asbakken hebben en die allemaal uitkiepten op ons terrein? :-S - Plus alle andere zooi/blikken enz enz? - Ze toen bijzonder vervelend richting stadion trokken? - Het eens te meer bewezen is dat dat DDR-volk gewoon aso is? - Ik rustig aansloot in een lange rij om binnen te komen? - Die tribune ineens uitverkocht bleek? - We met een mannetje of 1500 naar de andere kant renden? - Daar nog 1500 andere mensen stonden te wachten die ook binnen wilden? - Ik toch nog bijna slinks binnen kwam via het dak van een worstenkraam? - Een scherpe 'Ordner' me door had, maar weinig kon uitrichten omdat er meer mensen op dat idee kwamen? - Het wel wat heeft ![]() - Ik dus wel mooi niet binnen kwam? :-S - We toen maar besloten om in een grote tent bij het stadion op groot scherm het duel te kijken. - Aachen nog voor rust op 4:0 kwam - Die Ossies zich toen gingen vervelen en ook bij ons kwamen kijken? - Het er niet echt gezelliger op werd, en niet alleen omdat ze allemaal zo ontzettend stinken ![]() - Achja, 40 Jahre DDR ( 8 )
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
![]() |
![]() |