|
Battle Round 1 game closed... |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
Goh, twee keer 16 bars om aan jou te besteden//
is dat niet een beetje teveel aandacht, tikkeltje overdreven..// Maarja ondertussen na alle jaren ben ik heel bedreven// in het zorgen dat m'n tegenstanders al snel jankend opgeven// want ik ben die kid met pit waardoor jij voor de rest van je leven in de shit zit// mijn woorden zijn stevig als cement, die van jou zitten vast met prittstift// Dus als ik jou was zou ik met staart tussen mn benen snel weg gaan// voor je uitgelachen wordt en je je voelt als t mannetje op de maan >> namelijk Eenzaam. Kijk, ik zie internetbattles als voodoo en mijn woorden zijn de scherpe pinnen// hop net als een vluggertje steek ik ze er snel in-uit-in, en// dan gaan mijn rijms door je brein en je ziel, foutpercentage is nihil// breek je hersencel in twee en je IQ wordt lager dan die van een andere Belg of imbiciel// En terwijl jij straks wordt afgekraakt en uitgebraakt door de menigte// ga ik de geschiedenisboeken in als iemand die mensen verenigde// alleen is het bij mij niet zo goed bedoeld als Martin Luther King// want ik stuur gewoon alle incompetente trutten die mij battlen zo samen het verdomhoekje in.. |