|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Lid
|
![]()
over de kwaliteit van de graafschap kan ik niet oordelen, die heb ik maar 1x zien spelen.
maar den bosch is ook vaak gelijkwaardig geweest aan hun tegenstander. zo noem ik heerenveen thuis en uit, fc utrecht uit en vitesse thuis. toch hebben ze deze wedstrijden verloren waar dat niet nodig was geweest. die wedstrijden hebben ze gewoon pech gehad. dat hadden ze ook in de arena, waar ajax in de blessuretijd de eerste treffer maakt. als je op die momenten het juist mee hebt sta je er heel anders voor. niet alleen qua punten maar ook qua zelfvertouwen. dat laatste is wat ze ontbeert hebben in heeel veel wedstrijden. in sommige wedstrijden zat er helemaal geen spirit in het elftal. dan wordt het nog veel duidelijker dat ze gewoon geen sterke selectie hebben. er zijn legio voorbeelden van dat soort wedstrijden, maar de beste voorbeelden zijn: rkc thuis, ado uit, roda thuis, de graafschap thuis. nu zie ik weer wat van dat zelfvertrouwen terug. rbc uit speelde den bosch niet goed (rbc helemaal niet) maar toch winnen ze. dat geeft zelfvertrouwen. bij psv mag je verliezen, maar donderdag heb ik weer ECHTE strijd gezien. alle spelers zaten er fel op en gingen er echt voor. al hadden ze alsnog verloren, die strijd is terug. en of den bosch meer kwaliteit heeft als de graafschap of rbc weet ik zo net niet. feit is dat volmer idd lang geblesseerd is geweest maar nu gelukkig weer terug is. uneken maakt een ongelukkig seizoen door, de keepers zijn allebei grabbelaars en voorin wordt er erg moeilijk gescoord. ik heb er ook geen verklaring voor waarom dat donderdag wel goed ging, maar goed. het komt nu niet eens meer aan op alleen kwaliteit maar ook op strijd en een portie geluk. daarom wordt het nog spannend dat weet ik zeker ![]()