|
|||||||
| Gezondheid & Lifestyle Gezondheidsvragen? Jouw lichaam, je kleding, of gewoon je manier van leven. |
![]() |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
|
|
#1 |
|
Guest
Berichten: n/a
|
Ik heb vorig jaar juli ofzo twee piercings bovenin mijn oor laten zetten. Dat heb ik gewoon bij de juwelier gedaan. ( 2stuks 7.50 )
En ook al heb ik er in het begin wel last van gehad, ik heb er geen spijt van ![]() Maar het is natuurlijk verschillend per persoon. De een kan er beter tegen dan de ander. |
|